Zimní turistika

V posledních letech získává zimní pěší turistika v Rakousku stále více na popularitě a patří k nejžádanějším venkovním aktivitám vedle lyžování. Bad Kleinkirchheim a Feld am See vás oslní během klidné zimní procházky zejména svými jedinečnými výhledy.

V zimě vedou 60 km upravených zimních turistických cest kolem nedotčených svahů, idylických údolí a hluboce zasněžených lesů. Objevte rozmanitost Nockberge v Korutanech - bez carvingových lyží nebo snowboardu. Užijte si klidnou procházku a odpočinek mimo ruch sjezdovek, načerpejte energii uprostřed nádherné zimní scenérie a poslouchejte pouze tiše křupající sníh pod vašimi podrážkami.

Panoramatická túra ve Feld am See

Začíná na náměstí u kostela ve Feld am See, vydáte se na sever směrem k jezerní ulici (Seestraße). Tato dobře schůdná trasa neobsahuje větší stoupání a pokračuje až do osady Erlach na konci jezera Feld. Cesta zpět do Feld am See vede podél promenádní cesty kolem jezera Feldsee. Zejména v zimě okouzlí jezero Brennsee při klidné zimní procházce svou romantickou polohou a třpytící se ledovou plochou. Díky své přirozené zamrzlé hladině je také skvělé pro bruslení! (na vlastní nebezpečí!)

Informace:

Převýšení: 20 m

Vzdálenost: 3 km

Doba trvání: cca 45 min

Obtížnost: snadná

Příjezd: Automobilem přímo k kostelu ve Feld am See, startovnímu bodu túry.

Tip na vybavení:

Vhodné brusle na led můžete zapůjčit v Bad Kleinkirchheimu v obchodě Intersport Gruber & Wulschnig u lanovky Maibrunnbahn, Tel.: +43 (04240)555-400 a také v Arminově dílně na opravu kol v Radentheinu, Tel.: +43 (0)4246/3487.

Bad Kleinkirchheim - Okružní trasa St. Oswald

Nechejte se okouzlit při zimní turistice v Rakousku: Bad Kleinkirchheim a Feld am See vás potěší osobními okamžiky slunečního svitu. Vaše zimní procházka začíná u lanovky Biosphärenparkbahn Brunnach, odkud pokračujete směrem k Angerbichlweg, dále po turistické stezce a na křižovatce pak zahněte doleva po stezce Mallnockweg kolem vesničky Kirchleitn-Dorf Großwild až k cestě Oswin-Moro. Tato vás zavede kolem Wegerstadl až k vodní stezce. Poté pokračujte rovně kolem staré kovárny až k ulici St. Oswalder Straße. Sledujte chodník ulice St. Oswalder až dorazíte do vesničky Kirchleitn-Dorf Kleinwild, pokračujte dále doleva až k průsečíku sjezdovek pod hostincem Hinteregger. Držte se vpravo a zvolte krátkou turistickou stezku dolů k výchozímu bodu.

Informace:

Převýšení: 213 m

Vzdálenost: 5,2 km

Doba trvání: cca 1,5 hodiny

Obtížnost: snadná

Příjezd: Autem do St. Oswald na parkoviště lanovky Biosphärenparkbahn Brunnach.

Zdroj a více informací www.badkleinkirchheim.at a www.badkleinkirchheim.com